6. juli 2011

My first project.....

Working in the candy store makes it hard to not fall for the temptation to by and bring home some goodies...

This lady has a plan...

Had! ehh!### ups! ;oD

My first project was to make a new iron-board cover.....


The children thought it was so fun when I put the iron-board upside down!
I`ve been thinking of making a new one ever since I saw kviltStina had made herself one (enjoy Stinas beautiful blog while looking for her iron-board, I believe it was in the fall 2010! ha ha ha couldn't find it in a hurry! ;oD but enjoy ). Beautiful, love her fabrics. I found the pattern or how to make it in an old "alt om handarbeide" a crafting magazine.

Sewing is a lot easier with a clean and nice iron-board... right ladies?
Sleep tight every one ;oD
Hug hk


4 kommentarer:

  1. Holder på med mitt strykebrett jeg også,og leter etter et nytt skomplast stykk til å
    ha under :-)
    Grattis med ny jobb,Vi har en StoffogStil i nærheten,så jeg skal dit en dag snart.
    Happy Sewing and Knitting and etc.!!!

    SvarSlett
  2. Hei:
    Har også gitt strykebrettet mitt nytt trekk;)
    Det gamle hadde virkelig gjort jobben sin!!
    Skal vise frem det nye på bloggen min senere....!!
    Ha en flott dag!

    SvarSlett
  3. God ide Hanne. Kanskje jeg kan få unna ett par meter stoff på den måten....Strykebrettene holder seg i hvert fall ikke lenge pene her i huset - med vlisofix, og det som verre er.

    SvarSlett
  4. Så lurt å pusse opp strykebrettet! Kos deg masse på jobben hos Stoff&Stil

    SvarSlett