10. april 2010

The class....day two.....

Then the second day of class is over.....  I was right yesterday... It really is a sewing marathon...ha ha ha.
But it is true Joana Gomes`s handbag is A LOT of work, I`m loving it, great teacher and the ladies attending too.

So what did I do today? ha ha ha 
A lot and almost nothing to show... I have told you that I`m a slow stitcher ...
It goes for machine sewing as well.... ha ha ha

The inner pocket, many hidden seams...

I sewed a pocket for my mobile phone.....
....my little pigs...

I had to add some little pig to my "grisefine veske" (gris meaning pig!) ha ha ha

Flap on top, to open and close the bag + hiding where the zippers meet on top.

I also have sewn om the side panels, started on sewing outer pocket and cut peaces for bottom and more...

well, I think I must be satersfied with todays work after all!!! ha ha ha
Afterwords we where six ladies who went out for dinner. Good food and great company :oD

Hanne-Kristine

4 kommentarer:

  1. Natteblogging da ja :-) - kos deg!! Den veska blir knallfin, det er jeg sikker på!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se veska di.
    Lurer på om vi ikke skal få kurslederen til Elverum å holde kurs også :)

    SvarSlett
  3. Kjempekjekt å kikke i bloggen din, Hanne-Kristine. Glede meg også til kursdag tre.

    SvarSlett
  4. Koselig å snakkes i dag. Synd jeg ikke fikk vært med på kurset, men det kommer nye anledninger. Veska blir kjempefin! Gleder meg til å se den helt ferdig. Regner med at du fyller den med strikketøy og annet håndarbeid :-)

    SvarSlett