21. mars 2010

The battle of the 100 squares......

I had a good look at 9nas photos and went into the battle of the 100 squares......

I think I lost! ha ha ha
There were so many of them and they all wanted to join in! 
I could make my table runner longer, I usually do! 
I end up with something a lot larger than the pattern!


So this is what I ended up with.
It started with something like 9nas and ended up with free flow in the middle!
I need to think and walk by it a while before I sew it together.....
Do leave a comment, an honest one! pleace..... :oD
I might not sew this together until tomorrow.... (3 children....)

Hanne-Kristine


6 kommentarer:

  1. Så spennende,og for en jobb da.Lurer på hvor ladybuggene blir av?? Jeg har holdt meg til Friday Night Sew-in og Årsmøtet denne helgen.Men mystery quilts er gøy.

    SvarSlett
  2. Fint å ha de mørke i hjørnene og så de lyse i midten. Må visst revurdere min egen. Har den fordelen at jeg får sett de andre sine før jeg må ta avgjørelsen, for nå skal jeg reise på "før-påske-ferie".

    SvarSlett
  3. Den ser kjempefin ut. Jeg synes dette var vanskelig. Er bare fornøyd med midten av min quilt ennå. Tror jeg må bruke kvelden til å tenke litt (samtidig som jeg strikker). Det er så mange forskjellige løsninger og det er flere jeg synes er fine, men får liksom ikke helt til min. Men jeg synes det er kjempemorsomt med en slik mysterium- quilt. Sitter pal ved PC`en hver dag kl. 12 nå, hehe.

    SvarSlett
  4. Kjære Hanne, ble det litt mye til deg no!!!!! Haha, det går nok bra skal du se. Det er bare å hive seg uti det så blir det bra.
    Gleder meg til å se sluttresultatet ditt, jeg sliter litt med marihønene.
    Vi får se hva det blir til i morgen( eller senere i kveld)
    Ja, jeg har tatt en time i sola, det var DEILIG!!!
    KLem Berit

    SvarSlett