20. mars 2010

Spring mystery - Ladybugs and 100 squares!

Well, I had quite a challenge to copy the ladybug from 9nas spring mystery... but I did it! 
YEY.... ha ha ha


The Ladybugs are now resting on top of my a lot more than 100 squares....! 
Can you ever believe it? I have lost the ability to count!... I just cut, cut, cut.......  :oD

I`m having fun and I`m looking forward to tomorrows new step. I`ve had a look on how the other ladies have done, and it`s looking great. I especially liked Vibekes colors, purple and others.


Hanne-Kristine

6 kommentarer:

  1. Herlige farger og søte marihøner. Blir spennende å se på sammensyingsplanen i morgen. Bloggen din er ny for meg, men du verden her var det mye pent!!!! Ha en fin kveld og lykke til med sammensyingen i morgen.

    SvarSlett
  2. Flotte stoff du har funne fram. Eg har også kutta mykje meir enn 100 kvadrat - ikkje fordi eg ikkje kan telje, men eg tenkjer det kan vere greit å ha litt å velje i når samansyinga startar. Er veldig spent på kva dette skal bli. Gåtesying er veldig gøy, og dette konseptet er ekstra gøy, for ein blir kjent med mange nye bloggar. Trur ikkje eg har vore her før. Så no skal eg ta meg litt tid her inne.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott!!! Stiiilig! Takk for at du er med!

    SvarSlett
  4. Your fabrics are gorgeous- I have some of these in my stash too. Can't wait to see what you will be making.

    SvarSlett
  5. Takk for skryt! :) Jeg har også en del mer enn 100 kvadrater, ga opp å telle. Fargene og marihønene ser veldig bra ut! Gleder meg til å se hvordan det blir! :)

    SvarSlett
  6. Dette ser morro ut. Blir i litt vårstemning når jeg ser di flotte fargene. Trenger et når snøen laver ned. Kos deg med sammensyingen og jeg følger med for å se resultatet.

    SvarSlett