14. januar 2010

Bowling og strikking






Jatakk! begge deler.... Jeg er litt sånn Ole Brumm type.... vil så gjerne flere ting på en gang. Jeg bowler, dvs jeg begynte å bowle da jeg flyttet opp hit til Trondheim over 14 år siden. Men så kom ungene......og mammapermisjonen varte vel i ca 8år..... I høst begynte jeg å trene litt med damene igjen, takket være en skjønn barnevakt som stepper inn.....   Så nå er jeg på bowling trening nesten hver Onsdag på åpen bowlingtrening, med trenere og mange kjempe flotte damer som har det gøy sammen.
Vi holder til på Dora bowling og biljard, mellom ca. kl 19.30-22.
Min kjære mann er en av trenerne, så jeg er gjerne ferdig før ham...... så hva er vel bedre enn å kose seg med  sjokolade og strikketøyet mens jeg venter...?   ha ha ha


Yes,  I`ll have both thanks! I am a little like Winnie the Pooh, I want to do several things at the same time. I bowl, I started when I moved up to Trondheim more than 14 years ago, then came the kids... my maternity leave lasted for 8 years.....Last fall i started up again, thanks to a wonderful babysitter. Now I`m bowling almost every Wednesday at an open training for women , with trainers and lovely ladies who has fun together. My husband are one of the trainers so I may finish first and what is better than chocolate and knitting while I`m waiting..?

Hanne-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar