10. januar 2010

I`m in!

 OPAM 2010 her kommer jeg!
Ja damer, jeg fant en virkelig flott email i dag, en velkomst hilsen fra Kris hos Tagalongteddies.
Så nå jobber jeg med å finne utav hva som skal stå utpå siden, og  kanskje senere min kjære kan hjelper meg med å få opp OPAM knappen. Jeg har det ganske gøy med bloggingen, men utrolig hvor mye tid det tar!

Jeg har bestemt meg for å prøve å skrive endel på engelsk, så jeg har gravd frem disse......lol




OPAM 2010 is in the house......

Yes ladies, I found a great news in my mailbox today, a welcome from Kris at Tagalongteddies.
I am so excited.  I`m working on the sidebars and my dearest will hopefully help me with attaching the OPAM button later today. I am having so mush fun blogging, but hey how time consuming it is!

I have decided to try to blog in English, I am a bit rusty so I have dug up these, I think i need them.....lol

Hanne-Kristine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar