30. mars 2011

Pink Little Lady

I got a tip on trying to blog from Picasa.... so here I go! Is`nt Pink Little Lady beautiful.... If I can find this pattern in larger size I might knit this model for Kirsten (DD) in xs or something close to 9-10 years. I had a bit trouble to fit the lace pattern into the short rows, but when I "got the hang of it" it`s working great. It`s from Drops design for children/baby number 20. Pattern : 20 - 14. Pin 3,5 and Drops baby wool from stash. YeY!

Have a great evening everyone :) 
All the best hk

7 kommentarer:

  1. ser du bilder her på din pc? - jeg ser bare kryss - jeg har erfart det et par ganger og sist gikk jeg tilbake til gammelmåten.
    Kanskje er det min PC som ikke lengre leser riktig eller?
    Snax!

    SvarSlett
  2. Hei Hanne. Tror ikke det helt går som du vil om dagen. Jeg ser også bare et x der du kanskje ser et bilde. Men det er nok helt sikkert flott!!
    Ha en flott dag videre i solfyllte Trondheim.
    Klem berit

    SvarSlett
  3. Ser ikke noe bilde jeg heller...

    SvarSlett
  4. Heia Hanne-Kristine
    Jeg vil bare si at det ligger en adward å venter på deg på bloggen min.

    God påske til deg og dine.
    Klæm Randi

    SvarSlett
  5. Så dumt du strever med å få til "bloggetingbilder ogslikt"! Vil da gjerne følge med på hva du lager vettu.... Solveig

    SvarSlett
  6. jeg ser ikke linken av bildet så jeg får bare glede meg til å se ditt resultat:) ha en finfin mai:)

    SvarSlett
  7. Bloggeland savner deg. Håper du ikke har gitt deg?

    SvarSlett