8. januar 2010

OPAM 2010

OPAM : One Project A Month, Hanne og Laila har snakket varmt og vist mye av det som e blitt ferdig. Og Hanne hadde 44 finishes! Så jeg tenkte dette kunne være noe for meg, jeg har nok å ta av............... ha ha ha

Etter middagen i går tok jeg en liten 1 1/2times oppstramming på syrommet! Tenkte å finne fram et par småting ....en forsiktig start liksom. Ja, jeg har vært på mange kurs......har ganske mange uferdige prosjekter liggende. De ligger til modnings..!, ehh ...sannheten er at jeg har vært på nytt kurs før jeg har rukket å bli ferdig med det jeg holdt på med. Jeg får liksom ikke lange nok minutter på syrommet om gangen, sukk......

Har meldt meg på OPAM 2010 hos Kris Meares Tag along teddies. Håper jeg får positiv tilbakemelding om at jeg får bli med. Jeg er i allefall klar! lol

Så hva skal jeg starte med? Det må bli noe lite...... navnelappen til quiltelaget.....? Jepp, men jeg tror jeg ønsker andre farger.... disse er ikke helt meg......




Hanne-Kristine



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar